sobota, 21 kwietnia 2012

BioOgrody

Wyciąg ze skrzypu polnego i pokrzywy BioOGRODY.

Czy kiedykolwiek podejmowałyście walkę z wypadającymi i cienkimi włosami? Ile razy szukałyście tabletek, które pomogą Wam w problemach z włosami? - Ja, mnóstwo razy. Używałam produktów Framony, Belissy i wielu innych, jednak dopiero preparat ze skrzypu polnego i wyciągu z pokrzywy pomógł mi. Jest tylko jedno 'ale', żeby osiągnąć sukces, trzeba być systematycznym. W moim przypadku, pewnie fakt, że kupiłam dwa opakowania skrzypu, tj. 200 tabletek, zmusiło mnie do systematyczności i skończenia tego co zaczęłam, a później zakupu nowego opakowania. Tabletki te przyjmowałam przez ok 5 miesięcy, nie zwracając większej uwagi na to czy działają czy nie, po prostu szkoda było wyrzucić 2 opakowania witamin do kosza, kiedy biedne dzieci w Afryce głodują:D Dopiero po okresie ok. 6 miesięcy będąc u fryzjera przekonałam się, że naprawdę działają, sama fryzjerka zapytała co zrobiłam, że mam taki wysyp małych odrostów, włosów ok 10 cm długości, co więcej włosy przestały wypadać, tak bardzo, jak wcześniej. Dzisiaj po ok. rocznej przerwie, znowu sięgnęłam po ten preparat, przyjmowanie jest trochę dokuczliwe, bo tabletki spożywa się 2 razy dziennie, popijając dużą ilością wody, czasami oczywiście zdarza mi się zapomnieć, ale nie jest tak źle jak mogłoby się wydawać. Tabletki zawierają błonnik, to dobra wiadomość dla tych, które chciałyby przy okazji zrzucić kilka kilogramów:)




A Wy, jakich preparatów wzmacniających włosy od wewnątrz używacie?

Cena: ok. 15 zł za 100 tabletek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz