środa, 4 kwietnia 2012

Nivea Piękne Nogi

Nivea- Piękne nogi Summer Beauty, to brązujący balsam do ciała, który jak zapewnia producent, umożliwia rzadszą depilację nóg. Mimo, że sceptycznie podchodzę do samoopalaczy i używałam ich tylko kilka razy w życiu, to ten na pewno zasługuje na uwagę! Rzeczywiście nogi "potraktowane" tym specyfikiem są piękne! Balsam tworzy naturalną, równomierną opaleniznę. Co lepsze, balsam łatwo się rozprowadza, nie zostawia zacieków i smug oraz nie plami ubrań, co jest dodatkowym dużym plusem! Jedyne zastrzeżenia mam co do zapewnienia o rzadszej depilacji- ja nie odnotowałam takiego cudu, niestety. Nie wiedzieć dlaczego, w moje ręce dostał się balsam w wersji do ciemnej karnacji, przypuszczam, że gdybym zorientowała się wcześniej, że są dwa rodzaje, nie kupiłabym na pewno tego, który prezentuję. A naprawdę warto! Nie używałam Nivea do karnacji jasnej, nie wiem czym mógłby się różnić, ale na pewno polecam Nivea- ciemna karnacja. A jeszcze jedno, jeśli liczycie na to, że tym razem ominie Was uciążliwy zapach, typowy dla samoopalaczy, to niestety jesteście w błędzie. To druga, jednak nie tak duża wada tego produktu, poza tym, Nivea- Piękne Nogi jest OK!
Dlatego go polecam!:) 


2 komentarze:

  1. ooo właśnie właśnie, ostatnio zastanawiałam się jaki wybrać :D notka przydatna, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń